Вторник, 23.04.2024, 15:20
Приветствую Вас Без силы
Star Wars: knights of the Old Republic
Главная   Мой профиль | Выход | Регистрация | Вход
[ Личные сообщения · Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск ]
  • Страница 1 из 1
  • 1
Модератор форума: Трал  
Форум » Игры ЗВ » Серия Игр Knights of the Old Republic » Star Wars: Knight of the Old Republic II (Моды, Дополнения) (Зайди и обсуди!)
Star Wars: Knight of the Old Republic II (Моды, Дополнения)
-SaY-Дата: Суббота, 12.03.2011, 21:04 | Сообщение # 1 
Чувствительный
Группа: Чувствительные
Сообщений: 8
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
Star Wars: Knight of the Old Republic II: The Sith Lords (Моды, Дополнения и т.д...)

Давайте пообсуждаем каким Модам/Дополнениям мы отдадим свое предподчетние


Сообщение отредактировал -SaY- - Суббота, 12.03.2011, 21:05
 

-SaY-Дата: Суббота, 12.03.2011, 21:10 | Сообщение # 2 
Чувствительный
Группа: Чувствительные
Сообщений: 8
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
Например я задам такой вопрос: какой из дополнений для реставрации контента the best ?

Мод от team-exile или TSL Restored Content Mod V1.7 ???



Сообщение отредактировал -SaY- - Суббота, 12.03.2011, 21:10
 

DartRazielДата: Воскресенье, 13.03.2011, 15:32 | Сообщение # 3 
Ученик
Группа: Чувствительные
Сообщений: 114
Награды: 0
Репутация: 1
Статус: Offline
TSL Restored Content Mod V1.7 скорее всего отдам предпочтение ему
 

ТралДата: Воскресенье, 13.03.2011, 19:32 | Сообщение # 4 
Главный Админ
Группа: Администраторы
Сообщений: 488
Награды: 7
Репутация: 13
Статус: Offline
TSL Restored Content Mod V1.7 - Не полная версия, но думаю, когда будет 2.0, то предпочтение ему biggrin

Владыка Трал не сдался, битва только началась...
 

-SaY-Дата: Воскресенье, 13.03.2011, 22:03 | Сообщение # 5 
Чувствительный
Группа: Чувствительные
Сообщений: 8
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
Окей, а на данном этапе, который посоветуете поставить? Или ждать выхода TSL Restored Content Mod 2.0 ?

А лучше, давайте собирать идеальный KotOR II, состоявший из модов/дополнений, расширяющий игровой контент + сюжет вместе happy

Например:

1) Сразу понятно, что это реставрация игры, так что ставим или Мод от team-exile или TSL Restored Content Mod
2) Как русские люди, играющие в Котор, поставим сразу же Русификатор от Zone Of Games v1.11 или другой от Чащинова Андрея
3) После этого, мы сразу поставим Неофициальный графический патч 1.0c для SW: KotOR II от Xenon, но перед этим, пропатчим Котор до 1.0b (И если вы решили поставить какой-нибудь мод из пункта 1), то не ставьте Патч 1.0с, так как он не совместим с RP проектами)
4) Здесь нужно уже порассуждать)) Можно добавить Планету (например Корускант) или какой-нить мод/аддон в виде улучшения текстур или добавления оружия/брони/предметов
5) Здесь уже друзья, рассуждаем и предлагаем свое)

Сообщение отредактировал -SaY- - Понедельник, 14.03.2011, 21:35
 

ТралДата: Понедельник, 14.03.2011, 19:20 | Сообщение # 6 
Главный Админ
Группа: Администраторы
Сообщений: 488
Награды: 7
Репутация: 13
Статус: Offline
А вот 3 пункт и 1 несовместимы, кроме как патча 1.0b. 1.0c несовместим с RP проектами. Вот так то

Владыка Трал не сдался, битва только началась...
 

-SaY-Дата: Понедельник, 14.03.2011, 21:32 | Сообщение # 7 
Чувствительный
Группа: Чувствительные
Сообщений: 8
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
Жаль sad Но, всеравно го далее собирать)
 

ТралДата: Понедельник, 14.03.2011, 21:38 | Сообщение # 8 
Главный Админ
Группа: Администраторы
Сообщений: 488
Награды: 7
Репутация: 13
Статус: Offline
Вообще, у меня была как-то идея, Сиона заменить на Дарт Вейдера. Точнее его заменить на робу Вейдера biggrin голос похож, не хватает только модельки. Но увы сделать я это не смогу, так как не знаю в принципе как так сделать в виде мода. А вот через KSE как-то и не проверял, а может и проверял, кажется ошибка была. Главный герой Люк Скайуокер(его скин) biggrin Сион - Вейдер, Крея - Сидиус(скин) biggrin

Владыка Трал не сдался, битва только началась...
 

-SaY-Дата: Понедельник, 14.03.2011, 21:41 | Сообщение # 9 
Чувствительный
Группа: Чувствительные
Сообщений: 8
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
Это как раз на корм фанатам Оригинальной Трилогии happy
 

ТралДата: Понедельник, 14.03.2011, 21:44 | Сообщение # 10 
Главный Админ
Группа: Администраторы
Сообщений: 488
Награды: 7
Репутация: 13
Статус: Offline
Я обычно играл скином Энакина Скайуокера, и переходя на тёмную сторону, так интересно меняется лицо. И ещё ставил капюшон с робой Энакина чёрной, выглядит суперски.

Владыка Трал не сдался, битва только началась...
 

-SaY-Дата: Вторник, 15.03.2011, 09:30 | Сообщение # 11 
Чувствительный
Группа: Чувствительные
Сообщений: 8
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
Есть возможность добавлять лица в Котор 2?
А не заменять)

И еще помню, как ты упоминал на форуме про мод "Бастила на Телосе", не расскажешь что за творенье? happy

Сообщение отредактировал -SaY- - Четверг, 17.03.2011, 18:58
 

-SaY-Дата: Четверг, 17.03.2011, 19:09 | Сообщение # 12 
Чувствительный
Группа: Чувствительные
Сообщений: 8
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline
Нашел еще один "вроде бы" хороший мод, от уже известных нам Deadly Stream - Heroes of the Old Republic, версии на сегодняшний день 1.5

Мод на Оффициальном сайте Deadly Stream - http://deadlystream.com/forum/files/file/41-heroes-of-the-old-republic-15-full/

Описание на английском:

Description
This is the final version of the Heroes of the Old Republic Lightsaber Mod for TSLRCM 1.7, in it's entirety. The full and complete enchilada.
There are, in this version, 11 hilt remodels and 4 more new hilt models for your enjoyment. Which brings the total up to 40 models (not including the 18 default replacements), so this modification is absolutely JAM-PACKED with lightsaber hilts. I don't know what you would do with them all. Because I sure don't.
I've added another quest for the new Quillian lightsaber on Nar Shadaa, but I couldn't get the script for the trigger to work so I scrapped the whole 301NAR.mod file I'd been working on for 2 weeks and just made Fassa start the quest. Nothing would work, and I am really pissed off about that. The new Corellian lightsaber is aquired on Dxun.
Bao-Dur, Visas, and Mira all have new hilts. Bao-Dur's, Visas', the Quillian and the Lotus are the ones that I modeled after hilts on Randomsabers.com. I have fixed the issue with Bail Shilar spawning twice during Zherron's dialog that happens right before the Battle of Khoonda. I had fixed this in the 1.4 SE Patch, but I wanted to change it around alot so that he would still spawn even if Vrook wasn't there. I've done alot of tweaking to the mod itself, like reskinning Bao-Dur's armor and fixing his armor building script, adding the new color crystals that I have been using myself, and on request, fixed Darth Darkus' Sith Warrior's Armored Robe from being transparent in a few spots on the chest plate, as well I re-edited the properties for ALL the sabers so they would be a little more balanced. I added a new hilt model for Malak (from the K1 Saber mod I did), but you won't get it, it's really just to avoid him having a default saber.
This mod is also totally compatible with Hassat Hunter's unofficial TSLRCM 1.7 Fix, those files should be added to your modules/override folders FIRST.
Also, I've added some HotOR specific loadscreens, because I thought it would be cool to tie this mod in with the rest of the game, and to give you a face to go with the lightsaber. Needless to say this mod has sucked up alot of my time, but I had fun doing it. (Even if I pulled out my hair and had to shave it all off so it wouldn't look like crap on one side).
**If you are opposed to getting a lightsaber before the normal lightsaber quest, then I would recommend that you don't install this mod. Because that's what this mod does.**

What's New in Version 1.5

* 1.5 Changes:
* -Remodeled Master Vash's saber.
* -Remodeled Exile's single saber.
* -Remodeled Exile's double saber.
* -Remodeled Dorian Fenn's double saber.
* -Remodeled Nebelish's lightsaber.
* -Remodeled Ven-Su Rahn's double saber.
* -Remodeled Urial Vincen's hilt.
* -Remodeled Raith Redstar's lightsaber...probably the coolest one I've ever modeled. It's mathematically perfect.
* -Bao-Dur has a new hilt model. "The Liberator".
* -Visas has new hilt called "Vestige".
* -Mira has a new hilt called "Resolve".
* -Gave names to all the companions hilts.
* -Added some HotOR specific loadscreens.
* -Added the Quillian MK IV lightsaber and a quest to build it from the parts. The quest starts and is completed on Nar Shadaa. Not the way I wanted it, but oh well, I guess.
* -Added the Corellian lightsaber, it is aquired on Dxun.
* -The old Tryn'aar lightsaber slot has been replaced by the new Lotus lightsaber, which not only is a huge improvement in hilt models, it's a welcome cutting of characters.
* -Reskinned the Electromesh armor for Bao-Dur's new armor.
* -Fixed the check script that controls Bao-Dur's Jedi Armor building node. Now it fires anytime after his 3rd level jedi class.
* -Massively tweaked 601DAN.mod so that Bail Shilar will spawn correctly in ALL instances, whether Vrook is there or not. Tweaked all journal entries for Bail's saber quest. Added a globalcat entry to track whether you gave him back his saber.
* -Fixed the Sith Warrior Armored robe from being transparent on the chestplate. (Still can't get alpha channels to work).
* -Added *optional* color crystals for default sabers. They're what I've been playing with.
* -Added my K1 Malak hilt model to Malak in the Korriban Tomb sequence.
* -Revised 852NIH.mod so you only get Nihilus' lightsaber if you don't kill Visas, and you have to ask her to bring you the mask.
* -Put MonoGiganto's original "Flickering Lightsaber blades" colors back in and turned up the flicker rate for all blade textures.
* -Fixed one of Kreia's saber replace scripts so her saber is powered on during the cutscene with Sion on the Harbinger..(153HAR).
* -Re-edited Darkus' Armored Robes to be alot more expensive. (Kinda silly to have a normal game robe cost 900 credits and an Armored Robe only cost 500).
* -Re-edited all lightsaber properties to be less powerful. Hopefully now they are more balanced with the game.
* -Added TSLPatcher operation for Bail Shilar's voice lines..
* -Added TSLPatcher operation for quest entries in the global.jrl.
* -Added 101PER.mod so Kreia's "rising from the dead" animation isn't so messed up.


Сообщение отредактировал -SaY- - Четверг, 17.03.2011, 19:10
 

Форум » Игры ЗВ » Серия Игр Knights of the Old Republic » Star Wars: Knight of the Old Republic II (Моды, Дополнения) (Зайди и обсуди!)
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск:

Kotorfiles © 2024